16.6.2025

Irena Adamová: Moje nová cesta = Akcelera

Každý projekt má svůj příběh. A já bych vám ráda představila ten svůj - příběh o tom, jak se z účetních zkušeností, hledání efektivity a chuti dělat věci jinak zrodila Akcelera.

Více než 29 let se pohybuji ve světě účetnictví, mezd, daní a ekonomických systémů. Během této doby jsem získávala zkušenosti v mnoha oborech podnikání – od stavebnictví, přes výrobu, obchod, IT služby, až po státní správu.

Vždy mě bavily ERP systémy, procesní řízení a v posledních letech také automatizace, digitalizace, reporting a využití AI – tedy vše co může účetnictví zefektivnit a proměnit ve strategický zdroj dat.

Postupně jsem si uvědomovala, jak klíčová je komunikace mezi účetním a klientem. Jak důležité je, aby účetnictví nebylo jen zákonnou povinností, ale skutečně pomáhalo podnikatelům při rozhodování a řízení firmy. A právě tato myšlenka mě přivedla k rozhodnutí založit vlastní účetní kancelář – Akceleru. Místo pro moderní účetnictví, včasné a srozumitelné výstupy a opravdový zájem o klienta.

Za vznik Akcelery vděčím také své rodině, která mě celou dobu podporuje a pomáhá, kde může. A v neposlední řadě také programu PINKaka – podnikatelské akademii v PARádním kraji, která mi pomohla nejen ujasnit vizi, hodnoty a podnikatelský plán, ale také získat odvahu pustit se do podnikání naplno. Díky PINKaka má Akcelera pevnější základy a jasnější směr a já super komunitu. Děkuji!

A jaké jsou další kroky Akcelery?
Postupně buduji tým skvělých, zkušených a komunikativních účetních. Společně se s láskou budeme starat o naše klienty, jejich čísla i podnikání.

Dveře Akcelery jsou otevřené novým spolupracím a s radostí přivítáme každého, kdo hledá spolehlivého a srozumitelného partnera pro účetnictví a ekonomiku své firmy.

📸 Přidávám i pár fotek ze slavnostního gala zakončení PINKaka v Lanškrouně.